Pan Tomáš Popelka se s námi podělil o fotografie jím postavených Spitfirů, které nejsou dostupné jako klasické stavebnice.
Jedna z patnácti devítek konvertovaných na standard průzkumných jedenáctek – PR IX EN 149 – základ standardní devítka KP, jiná kabina a zvětšený „podbradek“ z resinu nalezeny v zásobách dílů a na vrakovišti.
https://ww2aircraft.net/forum/media/prix-spitfire.13392/
Testovací devítka MA587 s protiběžnou vrtulí – základ devítka KP (nová), ocas navzájem prohozený s trupem následujícího JF318, vrtulový kužel a vrtule s vyžitím zbytků a co dům dal.
Stroj v pozadí https://www.flickr.com/photos/7691137@N06/3392842540
Jeden z prototypů čtrnáctky JF318 – trup alternativní od Swordu s prohozeným ocasem s výše uvedeným JF318 a zbytek z dalších zbylých alternativních dílů různých stavebnic, vrtule resin od Pavly a dílů z vrakoviště.
Seafiry jsou z shortrunu od Pavly, v podstatě použité jen trupy, křídla upravená ze zbytků Airfixu (02040) a starého Spitfiru LF IX.E původních KP (1983).
Jedna trojka z Irska https://www.worldairpics.com/photo/1013779/M/Supermarine-Seafire-LFIIIc/147/Irish-Air-Corps/
Spitfire Mk. IIC MA970 v jedné z mnoha svých podob, tentokrát se čtyřmi kanóny, fotka je v publikaci Spitfire a complete fighting story, Alfred Price, str.209.
Vnitřky kabin, překryty a další díly z alternativních zbytků z různých stavebnic nebo doplňků na trhu. Všeobecně recyklace zbylých dílů 🙂.
Redakce velmi děkuje za poskytnuté fotografie a popisky k nim!