Do draku Bf 109F byl zabudován nový motor DB 605A o výkonu 1 475 k. Nová verze BF 109G se velmi podobala Bf 109F-4. První verze nesly dokonce stejnou vyzbroj. Byla o něco těžší než Friedrich, to se projevovalo o něco vyšší pádovou rychlostí a ze začátku měly Gustavy problémy s motorem Daimler – Benz DB 605A, který se přehříval a došlo k mnoha nehodám, později se problém podařilo odstranit.

Bf 109G-12 byla cvičnou verzí „stodevítky“ Jednalo se o přestavěné stroje G-1,2,3,4 a 6 na dvoumístný výcvikový letoun. Většina letounů byla bez výzbroje. Přestavěno cca 500 kusů různých verzí Bf 109G.

AZ model připravuje model této varianty k vydání v letošním roce, plánovány jsou varianty postavené na verzích G-2 a G-4 i na základě G-6. Pro oba přebaly již byly vybrány kamufláže, které vám nyní představujeme.
Redakce

Kamufláže přebalu Bf 109G-12 na základě verzí G-2 a 4

Kamufláže přebalu Bf 109G-12 na základě verze G-6